Sunday, July 11, 2010

~SHAPE PLUS~ testimoni









Jumlah penurunan (berat) : 5.5kg
Jumpah penurunan (inci) :-

peha : 3 inci
perut : 2 inci
lengan : 2 inci

Mula2 tak perasan pun bdn naik...tapi lepas ada kawan2 yang tanya kot2 saya pregnant lagi, mula la saya gelabah. saya memang jenis badan mudah naik & susah nak turun. bila stress, saya suka makan banyak.

Banyak juga produk yang saya cuba, yang kena bancuh, yang terus minum. Ada satu produk tu tak abis pun sekotak sebab rasanya yang amat seksa untuk ditelan. Ada try satu produk yang agak mahal. Memang berkesan tapi tak mampu nak teruskan kerana harganya.

Terjumpa SP secara kebetulan jer di WMC. Bila baca rasanya macam epal, timbul minat nak mencuba. Kebetulan waktu tu ada offer, terus jer order 3 kotak.
First day minum memang banyak kali ke toilet (buang air kecil shj). Air masak memang byk saya minum untuk membuang toksin2 yang ada dalam badan.

Lama kelamaan asben tegur...."Ehhh...mama dah kurus la...peha & perut dah makin kecik". Dia tak tahu pun saya amik SP ni sebab saya simpan di office...ihihihi.
Secara kg, saya berjaya turun 5kg w/pun dengan metabolisma yang rendah ni sebab dh berumur. Dari segi inci, byk penurunan pada peha & perut. Dagu berlapis pun dah kurang.

Rasa seronok minum SP sbb rasanya sgt sedap, berbeza dengan produk yang pernah saya cuba. Terima kasih Fuza & Rosma kerana servis yang tip-top !!!!

No comments:

Post a Comment