Tuesday, July 6, 2010

Sekapur Sireh..


Selalu diperkatakan "Beauty Is In The Eye Of The Beholder", terjemahan kecantikan itu terletak pada penilaian setiap individu. Ia merupakan sesuatu yang sangat subjektif. Sebagai contoh wanita, adakah putih itu cantik? adakah ramping itu cantik? atau adakah tinggi itu cantik? Jika perpepsi anda mengiakan semua soalan di atas,cuba kita renung kembali...Ada supermodel ataupun artis berkulit hitam yang menjadi rebutan ratusan penaja barangan kecantikan. Contohnya Beyonce, beliau cantik? sesetengah orang akan mengiakan,sesetengah mengatakan tidak. Bagi saya,beliau cantik. walaupun beliau bukan seorang yang slim.. :)

Boleh disimpulkan di sini,bahawa kecantikan adalah suatu aset yang dimiliki oleh setiap makhluk di dunia ini. Ia cuma perlu diserlahkan....untuk menyerlahkan kecantikan ,kita perlu menghargai dan menjaga apa yang dikurniakan kepada kita.


  • Salam perkenalan dan ziarah kepada semua...

Sempena pertengahan tahun 2010 ini, saya hadir dengan bisnes online. Terima kasih buat sifu saya,kakmaz..terima kasih daun keladi..kalau boleh nak ilmu lagi..dan lagi.. :) buat masa sekarang hanya ada beberapa produk. Dari semasa ke semasa,line of product akan bertambah. Saya mengalu-alukan feedback dari pengguna.

Sharing Is Caring...

Ros




No comments:

Post a Comment